[Day 02] | EuroGoGo | 希臘 | 聖里托尼 | 靜過圖書館的淡季OIA


12月31號到達聖里托尼己經4點幾, 拎完行李都5點
一落機就坐左部VAN仔去旅館, 貴貴地...30Eur單程
因為要約民宿主人喺一個地方等, 佢話我第一次去既話
保證我唔會搵到佢個地點 (埋下之後蕩失路既伏線) 
為左方便, 都係坐Van直接去

(1). 住宿地點

住既地方喺OIA, 發音係IA (伊亞)
Genesis Cave Houses Oia Village
Hotels.com訂, 一晚7百幾HKD, 算係同區比較CP值高既民宿
只係咁岩我住果間Cave house冇泳池

民宿主人叫George, Facebook同Email都應得好快
到左佢就幫我拎行李落去我間屋仔
仲請我飲一支Fira (聖里托尼出產)既白酒
飲完仲可以早d抖, 確保冇Jet lag問題
同埋佢請左我希臘既小食, 好好食, 稍後都去左Super Market買左盒

由於1月1日至1月2日都係新年假期
George詳細講解左周圍有邊d餐廳係開
聽完就知中伏, 係大部分舖頭都唔開, 仲要好早閂門
連想食既Pito Gyros / Blue Sky都冇開

實景拍攝, 很Chill了吧? 仲大過我屋企



大約位置
---------------------------------------------------------------
(2).蕩失路 + 誇年毒自倒數 
就係咁, 展開左我第1日既EuroGoGo (聖里托尼) 之旅
正所謂夕陽無限好, 只是大長金
放低行李我就出左去行山
全部都係石路, Google Map都幫我唔到, 完全迷失於城裡
得一兩間食店開門, 
食左個Gyros

淡季入夜之後真係一個人都見唔到
仲靜過圖書館.....
只係有好多好乖既狗狗同貓星人
條路好黑...唯有開住電話既電筒
搵左好耐好耐...行錯又行錯
向左走向右走 向左走向右走 向左走向右走x 369次
(因為太多山路岔頭路, Google Map都幫唔到手呀)
終於比我搵到歸家既路
爭d要打比George
行到成身汗...

之後本身想睇下聖里托尼OIA有冇放煙花倒數....
都唔駛唸啦...我都冇買煙花, 所以都唔會有人放





INTRODUCTION - EUROGOGO - 序幕....玩樂玩到謝幕

5 則留言:

  1. 咁啱我又book佐同一間cave house,今個星期日出發, 希望唔會咁死城啦...
    看你的comment整體感覺應該良好,但好驚會蕩失路
    接機要30歐就真係貴佐啲, 唔知仲有冇其他交通工具算擇呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Aranda, 如果唔係星期日去到, 應該會好d, 我見好多商店/餐廳未必星期日開門
      整體唔錯呀cave house同Oia, 但只限天氣好果時...因為有時太大風吹到頭都暈
      30歐貴呀, 可以坐巴士, 但要先由機場 > Fira > Oia, 而且好少班次
      https://ktel-santorini.gr/ktel/index.php/en/services-eng/timetable-eng/list/5
      呢度有Time-table
      如果你有車牌, 可以租車, 聽有d師兄講都係25歐一日, 但我冇車牌, 所以只係坐車
      Enjoy!

      刪除
    2. 另外蕩失路呢樣, 我唸你要記住番去cave house既路...我第一晚就因為冇記清楚...同埋d路太似樣, 又轉左又轉右咁....雖然知道間屋位置係近海....但因為唔係條條路都落到去,搞到迷路....第2日我發現其中一Part既路可以跟住牆上既箭咀行

      刪除
  2. 多謝晒你嘅資料,好詳細。咁係cave house出入時抬起頭行會好啲,如果唔係就要帶定啲米灑係個地到做記認 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇用ga, 好多貓同狗...好快你d米就會比佢地食晒 xd 你拍片就識行架喇XD

      刪除

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...