[DAY 10] | EUROGOGO | 捷克共和國 | Český Krumlov

-------------------------------------------------------
8-Jan-2018 (Mon) Cloudy

1. Wien > Český Krumlov
由維也納直接去捷克既Český Krumlov
冇坐火車去布拉格再轉巴士, 而係坐CK Shuttle Shared Van
https://www.ckshuttle.cz/bus-cesky-krumlov-transfer/
當日係一部9座位車, 計埋司機坐左6個人
司機友善, 係一個黎自Český Krumlov既後生仔
同我一樣都係帥哥
一路上佢都話CK好過Prague

佢英文唔算好好, 但都好努力介紹沿路既地方
而且笑容好好
中途會停一次, 比大家去個廁所 or 買M記食



2. MLS Creperie Trdelink 玉桂卷
到達後放低行李就去食野
飲左杯熱既紅酒
成個人都即時暖晒


3. Český Krumlov Castle & Plášťový most - Bridge
原來CK都幾細
而星期一 Castle Tower 係唔開既
不過都無阻我上左兩次山
唔知點解一入左捷克境就彌漫一陣好似燒著野咁既臭味...
一路去到夜晚10點都仲聞到好大陣臭味傳入我的鼻, 暗住個鼻都仲係有d臭味傳入我的鼻







沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...