[DAY 24] | EuroGoGo | 瑞士Grindelwald & Jungfrau | 暴風雪下,畢生難忘的少女峰


----------------------------------------------------------
22-Jan-2018 (Mon) Heavy Snow
1. Grindelwald 小鎮&住宿
住喺Hotel Tschuggen, 距離火車站6-7分鐘步行
距離Coop Supermarket 3-4分鐘步行
景色好靚,只係冇Lift, 當日價錢係HKD659, CHF80一晚
算係區內比較平
而且所有Grindelwald既Hotel都會有免費Visitor Pass提供, 
可以到鎮內一個室內體育館享用設施
仲可以免費任坐區內"Ski Bus"
仲有Ski優惠
朝早8點房間景色

街外景色

2. 踏上少女峰之準備
由於少女峰觀景台有海拔3,571米高,
而我之前去過一座5千幾米既雪山有高山症
所以我都食定高山症藥先上山
藥名係海拔適, 香港藥房買, 大約$60/10粒
24小時前一定要食
(如有需要, 請喺服用前咨詢醫生意見, 我就係自己去藥房買)

仲有樣野係雪地要準備既
就係冰抓
少女峰有冰洞同戶外觀景區
當時我係上淘寶買, 唔過HK$100一對
因為好多時雪地有結冰, 見過太多人仆低
所以冬天去歐洲都建議帶一對去
行冰面...定過抬油
3. 少女峰車票
少女峰係私鐵, Swiss Pass係冇免費車坐,
比較過後我買左Half-fare Pass, 上少女峰就係CHF95來回
直接Grindelwald車站買票, 不設劃位
如果想去埋First, 可以買Ski Pass,
但因為我對First冇興趣, 所以就冇買Ski Pass
4. 暴雪下畢生難忘的少女峰
早上喺Grindelwald車站等左兩個鐘消息
當時考慮到天氣報告話第2日會好天(歐洲天氣報告比較準)
因此想按照原定計劃第2日到Zermatt.
終於10:47重開,心情好興奮
列車先到Grindelwald Grund, 然後倒轉方向行到Kleine Schidegg
由Kleine Schidegg開始要轉車, 見到工作人員正在清理積雪

GOGOGOGOGOOGGOGO

上到去,唔知仲以為係去咗北極...........
乜都見唔到,係遺憾,亦係難忘,留下再次重返少女峰嘅伏線
嘗試走出室外,現場有工作人員話係Safe to Go
當時風速達每小時87km
不斷比雪拍打,好爽好High

之後落左去食杯面加杯朱古力 = CHF14,
見到好多人唔舒服
點知聽到廣播,被困少女峰了
火車站人員(一個阿姐)好好態度,比個強國導遊係咁指責, 佢仍樂意答問題
我覺得天災嘅野冇得指責人地,風險自己承擔
好欣賞佢咁好態度,仲比左幾粒朱古力我
之後火車公司確認唯一一班火車將會在13:30落山
因為少女峰唔會有設施比人過夜,
所以所有人都會徹離, 包括所有職員
一路食, 一路睇下保單內容
SBB APP最新消息接近與車站同步, 所有列車Cancel

5. Transfer to Zermatt, 中途折返Grindelwald
由於少女峰落山已經Delay, 之後去Zermatt既Early Bird車票因而作廢
因此喺車站問職員拎延誤證明,雖然失敗,但都幫我問站長蓋咗個印,寫咗d德文喺上面
當時係15:45, SBB顯示前往Zermatt既列車因雪崩而全數取消
一開始有替代既巴士可以去到Täsch, 之後情況惡化, 巴士只能去到St.Niklaus
當時自己嘅決策太衝動唸住搏一搏,因為要轉3次車,我唸住情況應該會改善
點知去到第二個轉車站,Spiez
我去問職員,佢問我Book左酒店未,
然後私人建議我唔好跟個app坐到去St.Niklaus
因為果度只係小鎮, 得好少酒店
而且亦唔建議我繼續去Zermatt方向
因為已經繼續惡化, 替代巴士只能開到Stalden

於是我就決定折返Grindelwald
好鍾意瑞士人, 高質+好好人!!
如果係香港, 我唸係唔會有火車公司職員會比私人建議你

番到Grindelwald已經6點幾
再次Book另一間火車站隔離既酒店
飲番支當地既啤酒

EuroGoGo系到
[DAY 13] | EuroGoGo | 奧地利 | Salzburg 薩爾斯堡 - 莫天才的故鄉

[DAY 14] | EUROGOGO | 德國 | 貝希特斯加登 - 國王湖 KÖNIGSSEE & RAMSAU (含交通方法)


沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...