[DAY 31] | EuroGoGo 最終回 | 意大利 | 羅馬假期 | 梵諦岡 | Back to Hell Kong

-----------------------------------
29-Jan-2018 (Mon) Sunny 2018歐遊最終回
1. 聖伯多祿廣場 Piazza San Pietro + 梵諦岡聖彼得大教堂 Basilica di San Pietra
梵蒂岡係全世界最細嘅國家
卻係對全世界有好強大嘅影響力
唔知點解宗教會有咁大影響力...
早上9點幾先到坐Metro到Ottaviano站
已經有好多人排安檢
入到去直接登頂去Dome
可以揀Lift or步行上去
我就比左錢坐Lift
上到去你就會見到"明信片位置"
下面就係聖伯多祿廣場
落番黎可以繼續參觀聖彼得大教堂 Basilica di San Pietra
由於Book左梵蒂岡博物館 Musei Vaticani 13:00入場
因此去左一間Pizza店食野先, 店名叫做Pinsa 'Mpò
比較平價既Street Food, 味道OK

2. 梵蒂岡博物館 Musei Vaticani
西斯廷禮拜堂 Sistine Chapel係博物館入面其中一個必睇既地方 (唔比影相)
除此之外仲有唔少值得參觀既地方
例如藝術長廊 Galleria Chiaramonti
同果條旋轉樓梯


3. 由羅馬到香港/退稅
羅馬車站門口有好多3間客運公司經營巴士到羅馬法林明高機場
相當方便, 車程1小時左右 (少少塞車)
當晚坐21:55 QR114 經多哈番香港, 機型係787-8
之後轉QR816 (A350-900)番香港
淡季兩程機都係好少人坐,
一人可以訓3個位
第2程空姐係菲律賓藉, 一如既往好好態度
而且因為少人,
連cart都冇推出黎
飲左兩杯Baileys就訓左成程

而有關退稅
我第一次退, 都唔知退稅原來係要比件product佢檢查
但我又將d野寄左倉 = =
之後Tax refund個人就帶左我去搵海關
最後只係叫我下次唔好再係咁
之後我就不停 Gracias 佢 =)
意大利人還是比較好人

EuroGoGo 2018 系到
[DAY 13] | EuroGoGo | 奧地利 | Salzburg 薩爾斯堡 - 莫天才的故鄉

[DAY 14] | EUROGOGO | 德國 | 貝希特斯加登 - 國王湖 KÖNIGSSEE & RAMSAU (含交通方法)


沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...